wtorek, 20 października 2015

Quest 1. - Poznaj Tajemnicę Wrót Siedmu Pieczęci

Cześć to mój pierwszy i tylko tymczasowy post zawierający niedozwolony opis questa na 126 lvl.


Quest na lvl 126. – Poznaj Tajemnicę Wrót Siedmiu Pieczęci

  1. Quest rozpoczynamy u Vendivy - Dolina Suchych Łez (88,12).
Tuzmer -> Port Tuzmer  -> Wioska Rybacka -> Ciche Rumowiska ->  Dolina Suchych Łez (88,12).
  1. Przeczytaj fragment Księgi Vendivy (leży obok) o Pieczęci Mądrości.
  2. Udajemy się do Biblioteki Andarum (wymagany klucz – lota z Zarządcy Magazynu lub do kupna za 500k w Forcie Eder)  - półka z książkami (10,24).
Ithan -> Zniszczone Opactwo -> Zburzona Twierdza -> Nawiedzony Jar -> Mroczny Przesmyk -> Zapomniany Szlak -> Kamienna Jaskinia s. 1, s. 2 -> Andarum Ilami -> Świątynia Andarum  -> Zejście Lewe Świątyni -> Podziemia Świątyni -> Magazyn Świątyni p. 1, p. 2 -> Biblioteka Andarum (10,24).
  1. Książka wspomina o Smokach - Udaj się do Mythar do Smoka Introprodara.
Mythar ->Smocze Góry -> Smocza Jaskinia (15, 24).
  1. Przeczytaj rozdział z księgi obok Smoka – „Geneza wrót siedmiu pieczęci”.
  2. „Lekko odklejamy pieczęć” – Smok staje się lekko podenerwowany -  musimy poczekać.
  3. Ponawiamy czynność po pewnym czasie i ... Zdobywamy Pieczęć Wiedzy.
  4. Wracamy do Vendivy.
  5. Przeczytaj fragment księgi o Pieczęci Męstwa.
  6. Księga wspomina o Czarnym Rycerzu. Jest nim Rycerz Adante – Zarośnięty Korytarz p. 3 (3,4).
Ithan -> Zniszczone Opactwo -> Uroczysko -> Niedźwiedzi Uskok -> Wioska Pszczelarzy ->Dom Jofusa -> Piwnica Jofusa -> Zakurzone Przejście -> Radosna Polana -> Zarośnięty Korytarz p.1,p.2,p3(3,4).
11.  Zabij grupowo: Burkog Lorulk (0/1) – elita II
Thuzal -> Grań Gawronich Piór -> Lazurowe Wzgórze -> Kwieciste Przejście -> Złudny Trakt -> Orcza Wyżyna -> Osada Czerwonych Orków(14,90).
12.  Wróć do Rycerza Adante.
13.  Zdobądź dla Rycerza Adante Złotą Szablę – lota z Pogromcy Gryfów (elita II 128 lvl).
Ithan -> Zniszczone Opactwo -> Uroczysko -> Niedźwiedzi Uskok -> Wioska Pszczelarzy ->Dom Jofusa -> Piwnica Jofusa -> Zakurzone Przejście -> Radosna Polana -> Zarośnięty Korytarz p.1,p.2,p3 -> Dziki Zagajnik(16,13).
14.  Wracamy do Rycerza Adante ze Złotą Szablą.
15.  Odpowiedz na pytanie Rycerza Adante: „Co mają ze sobą wspólnego nastoletnie dziewice i smoki?”
16.  Udziel odpowiedź: - „Oba gatunki wyginęły.” i ... otrzymujemy Pieczęć Męstwa.
17.  Przeczytaj fragment księgi o Pieczęci Pokory.
18.  Księga wspomina o Kamiennym Golemie. Znajduje się on w Kuźni Worundriela p. 7 sala 3 (42,92).
(od Astralnego Koncentratora) Trupia Przełęcz -> Księżycowe Wzniesienie -> Sosnowe Odludzie -> Podziemne Rozpadliny p. 2, p. 3, p. 4, p. 5 -> Kopalnia Giriel-uzbad p. 6 -> Kuźnia Worundriela p. 7 sala 1, 2, 3(42,92).
19.  Porozmawiaj z Kamiennym Golemem. Można to zrobić tylko o jednej godzinie w ciągu doby – 18. Czyli od 1800 do 1859.
20.  Golem zleca zadanie:
Zabij: Nocny skrytobójca (0/50)
Zabij: Cichy zabójca (0/50)
Zabij: Plujący truciciel (0/50).
Pająki znajdują się w Zarośniętym Korytarzu p.1, p.2, p.3 (XXX pająków) i w Arachidowa Grota (26 pająków)
(Dojście do Zarośniętego Korytarza opisane wyżej)
Eder -> Fort Eder -> Mokradła -> Dolina Rozbójników -> Wioska Ghuli -> Zaginiona Dolina -> Arachidowa Grota p.1, p.2, p.3
21.  Następnie udajemy się do Magicznego Kryształu – Arachidowa Grota p.2 (21,26)
22.  Uderzamy w niego do skutku i ... zdobywamy Pieczęć Pokory.
23.  Wracamy do Vendivy.
24.  Przeczytaj fragment księgi o Pieczęci Nadziei (Wiary).
25.  Księga wspomina o syrenie przemienionej w drzewo. Istotami w formie drzew są Hamadriady. W tym wypadku mówimy o Hamadriadzie Fortuvii – Liściaste Rozstaje (34,8).
(od Astralnego Koncentratora) -> Trupa Przełęcz -> Księżycowe Wzniesienie -> Sosnowe Odludzie -> Liściaste Rozstaje (34,8).
26.  Rozmawiamy z Hamadriadom Fortuvią, która zleca nam przyniesienie Piasku Morskiego i Muszli.
27.  Piasek Morski możemy znaleźć na Wydmie w Wiosce Rybackiej (95,8) – podczas zbierania Wydma może nas kilka razy zabić.J
Tuzmer -> Port Tuzmer -> Wioska Rybacka (95,8)
28.  Muszlę można znaleźć w:
Wyspa Wraków (46,88),(30,30),(37,28)
Wioska Rybacka (89,51), (91,57)
Latarniane Wybrzeże (46,52),(81,60),(91,60)
Wyspa Ingotia - południe (88,57),(87,39)
(chodzi o  Muszlę („Chropowata w dotyku ...”), nie Muszelkę lub Muszlę Perłopławą)
29.  Z Muszlą i Piaskiem Morskim wracamy do Hamadriady Fortuvii i ... otrzymujemy Pieczęć Nadziei (Wiary).
30.  Wracamy do Vendivy.
31.  Przeczytaj fragment księgi o Pieczęci Honoru.
32.  Księga wspomina o skrzyni zamkniętej specjalnym szyfrem (goblińskim), która wraz z pewnym statkiem zatonęła i została zapewne wyrzucona na plażę przez wody morskie.
33.  Przeczytaj fragment księgi o Goblińskich Szyfrach: „[...]Ci, którzy się nimi zajmowali zdołali odkryć związek wyrazów z liczbami. Gobliński alfabet składa się z 24 znaków, liczby w nim zawarte warunkują kolejność następnej litery w haśle głównym.”.
34.  Księga znajduje się w Wiosce Rybackiej – Stara Skrzynia (93,62).
35.  Zabieramy się do otwierania skrzyni. Szyfr nie jest bardzo trudny. Cyfra przy literce odnosi się zawsze do tej litery po lewej stronie tej cyfry i oznacza ile liter mamy odmierzyć i w prawo i w lewo od tej litery. Wybieramy tą najbardziej pasującą odpowiedź.
36.  Podpowiedź 1.: Hasło jest 3 wyrazowe
37.  Podpowiedź 2.: Pierwszy wyraz ma 5 liter, drugi – 2, a trzeci – też 5.
38.  Podpowiedź 3.: Zaczynamy od H7
39.  HASŁO: HONOR TO CNOTA
40.  Wybór odpowiedzi w tekście: 4-1-5-2-7-2.
41.  Skrzynia się otwiera i ... zdobywamy Pieczęć Honoru.
42.  Wracamy do Vendivy.
43.  Przeczytaj fragment księgi o Pieczęci Szczerości.
44.  Księga wspomina o morskich potworach muszących czasami opuszczać głębiny morza i wychodzić na ląd. Mowa tu o krabach. Należy zabijać kraby (100+) do momentu gdy ... zdobędziemy Pieczęć Szczerości (prawdopodobieństwo wylotania jest większe przy Krabie Pustelniku ( 123 lvl elita II).
45.  Wracamy do Vendivy.
46.  Ostatnią pieczęć ma Vendiva.
47.  Poczekaj aż Vendiva scali Pieczęcie w Klucz Wrót Siedmiu Pieczęci.
48.  Po otrzymaniu klucza udajemy się do Wrót Siedmiu Pieczęci – Przybytek Bogini Wojny (8,8)
Dolina Suchych Łez -> Przybytek Bogini Wojny (8,8).
49.  Używamy Klucza i lądujemy w Labirynicie Siedmiu Pieczęci.
50.  Naszym zadaniem jest odnalezienie skrzyni ze Skarbem. Poruszamy się po labiryncie teleportami. Dobrej zabawy!
51.  UWAGA!!! Część teleportów przenosi do dwóch komnat, w których są potwory Upadły Demon 300 lvl elita II i Piekielnica 300 lvl elita II.
52.  Po dotarciu do komnaty z Magicznym Postumentem należy pokonać czterech (4) Strażników Wrót (elita 136 lvl (pojedynczo)).
53.  Następnie odbieramy nagrodę!!!
54.  Nagroda: 2,5 mln expa, 250 PH i Amfora Bogów *legendarny* (pełne uleczanie 1m)
55.  Rada: Amfora Bogów jest niezwykle drogim przedmiotem, który zamiast zużyć warto sprzedać. Najbardziej okazyjnie byłoby u Hobbita Hildigrima (90% wartości, max 5 mln/przedmiot).

Sorki za jakość robiłem to na szybko by jak najprędzej opublikować potem to edytuje w bardziej przejrzysty sposób :)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog :) Znalazłem hack do margonem gdzie można dodać złoto i smocze łzy za darmo i polecam. Korzystam już jakiś czas bez problemów. Po więcej zapraszam tutaj: https://margonem-hack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcesz fajny HACK do gry MARGONEM ?

    Na stronie poniżej jest bardzo dobry:

    http://freehackpl.com/hack-do-margonem/

    Warto z niego skorzystać bo jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebista solucja czekam na wiecej :)

    OdpowiedzUsuń