Quest na lvl 126. – Poznaj Tajemnicę Wrót Siedmiu Pieczęci
- Quest rozpoczynamy u Vendivy - Dolina Suchych Łez (88,12).
- Przeczytaj fragment Księgi Vendivy (leży obok) o Pieczęci Mądrości.
- Udajemy się do Biblioteki Andarum (wymagany klucz – lota z Zarządcy Magazynu lub do kupna za 500k w Forcie Eder) - półka z książkami (10,24).
Ithan -> Zniszczone Opactwo -> Zburzona
Twierdza -> Nawiedzony Jar -> Mroczny Przesmyk -> Zapomniany Szlak
-> Kamienna Jaskinia s. 1, s. 2 -> Andarum Ilami -> Świątynia
Andarum -> Zejście Lewe Świątyni
-> Podziemia Świątyni -> Magazyn Świątyni p. 1, p. 2 -> Biblioteka
Andarum (10,24).
- Książka wspomina o Smokach - Udaj się do Mythar do Smoka Introprodara.
Mythar ->Smocze Góry ->
Smocza Jaskinia (15, 24).
- Przeczytaj rozdział z księgi obok Smoka – „Geneza wrót siedmiu pieczęci”.
- „Lekko odklejamy pieczęć” – Smok staje się lekko podenerwowany - musimy poczekać.
- Ponawiamy czynność po pewnym czasie i ... Zdobywamy Pieczęć Wiedzy.
- Wracamy do Vendivy.
- Przeczytaj fragment księgi o Pieczęci Męstwa.
- Księga wspomina o Czarnym Rycerzu. Jest nim Rycerz Adante – Zarośnięty Korytarz p. 3 (3,4).
Ithan -> Zniszczone Opactwo -> Uroczysko ->
Niedźwiedzi Uskok -> Wioska Pszczelarzy ->Dom Jofusa -> Piwnica Jofusa
-> Zakurzone Przejście -> Radosna Polana -> Zarośnięty Korytarz
p.1,p.2,p3(3,4).
11. Zabij grupowo: Burkog Lorulk
(0/1) – elita II
Thuzal
-> Grań Gawronich Piór -> Lazurowe Wzgórze -> Kwieciste Przejście
-> Złudny Trakt -> Orcza Wyżyna -> Osada Czerwonych Orków(14,90).
12. Wróć do Rycerza Adante.
13. Zdobądź dla Rycerza Adante Złotą
Szablę – lota z Pogromcy Gryfów (elita II 128 lvl).
Ithan -> Zniszczone
Opactwo -> Uroczysko -> Niedźwiedzi Uskok -> Wioska Pszczelarzy ->Dom
Jofusa -> Piwnica Jofusa -> Zakurzone Przejście -> Radosna Polana
-> Zarośnięty Korytarz p.1,p.2,p3 -> Dziki Zagajnik(16,13).
14. Wracamy do Rycerza Adante ze Złotą Szablą.
15. Odpowiedz na pytanie Rycerza Adante: „Co mają ze sobą
wspólnego nastoletnie dziewice i smoki?”
16. Udziel odpowiedź: - „Oba gatunki wyginęły.” i ...
otrzymujemy Pieczęć Męstwa.
17. Przeczytaj fragment księgi o Pieczęci Pokory.
18. Księga wspomina o Kamiennym Golemie. Znajduje się on
w Kuźni Worundriela p. 7 sala 3 (42,92).
(od Astralnego
Koncentratora) Trupia Przełęcz -> Księżycowe Wzniesienie -> Sosnowe
Odludzie -> Podziemne Rozpadliny p. 2, p. 3, p. 4, p. 5 -> Kopalnia
Giriel-uzbad p. 6 -> Kuźnia Worundriela p. 7 sala 1, 2, 3(42,92).
19. Porozmawiaj z Kamiennym Golemem. Można to zrobić
tylko o jednej godzinie w ciągu doby – 18. Czyli od 1800 do 1859.
20. Golem zleca zadanie:
Zabij: Nocny skrytobójca
(0/50)
Zabij: Cichy zabójca (0/50)
Zabij: Plujący truciciel
(0/50).
Pająki znajdują się w Zarośniętym Korytarzu p.1, p.2,
p.3 (XXX pająków) i w Arachidowa Grota (26 pająków)
(Dojście do Zarośniętego Korytarza opisane wyżej)
Eder
-> Fort Eder -> Mokradła -> Dolina Rozbójników -> Wioska Ghuli
-> Zaginiona Dolina -> Arachidowa Grota p.1, p.2, p.3
21. Następnie udajemy się do Magicznego
Kryształu – Arachidowa Grota p.2 (21,26)
22. Uderzamy w niego do skutku i ... zdobywamy Pieczęć Pokory.
23. Wracamy do Vendivy.
24. Przeczytaj fragment księgi o Pieczęci Nadziei
(Wiary).
25. Księga wspomina o syrenie przemienionej w drzewo.
Istotami w formie drzew są Hamadriady. W tym wypadku mówimy o Hamadriadzie
Fortuvii – Liściaste Rozstaje (34,8).
(od Astralnego
Koncentratora) -> Trupa Przełęcz -> Księżycowe Wzniesienie -> Sosnowe
Odludzie -> Liściaste Rozstaje (34,8).
26. Rozmawiamy z Hamadriadom Fortuvią, która zleca nam
przyniesienie Piasku Morskiego i Muszli.
27. Piasek Morski
możemy znaleźć na Wydmie w Wiosce Rybackiej (95,8) – podczas zbierania Wydma
może nas kilka razy zabić.J
Tuzmer -> Port Tuzmer
-> Wioska Rybacka (95,8)
28. Muszlę
można znaleźć w:
Wyspa Wraków
(46,88),(30,30),(37,28)
Wioska Rybacka (89,51), (91,57)
Latarniane Wybrzeże (46,52),(81,60),(91,60)
Wyspa Ingotia - południe (88,57),(87,39)
Wioska Rybacka (89,51), (91,57)
Latarniane Wybrzeże (46,52),(81,60),(91,60)
Wyspa Ingotia - południe (88,57),(87,39)
(chodzi o Muszlę
(„Chropowata w dotyku ...”), nie Muszelkę
lub Muszlę Perłopławą)
29. Z Muszlą i Piaskiem Morskim wracamy do Hamadriady
Fortuvii i ... otrzymujemy Pieczęć Nadziei (Wiary).
30. Wracamy do Vendivy.
31. Przeczytaj fragment księgi o Pieczęci Honoru.
32. Księga wspomina o skrzyni zamkniętej specjalnym
szyfrem (goblińskim), która wraz z pewnym statkiem zatonęła i została zapewne
wyrzucona na plażę przez wody morskie.
33. Przeczytaj fragment księgi o Goblińskich Szyfrach: „[...]Ci,
którzy się nimi zajmowali zdołali odkryć związek wyrazów z liczbami. Gobliński
alfabet składa się z 24 znaków, liczby w nim zawarte warunkują kolejność
następnej litery w haśle głównym.”.
34. Księga znajduje się w Wiosce Rybackiej – Stara
Skrzynia (93,62).
35. Zabieramy się do otwierania
skrzyni. Szyfr nie jest bardzo trudny. Cyfra przy literce odnosi się zawsze do
tej litery po lewej stronie tej cyfry i oznacza ile liter mamy odmierzyć i w
prawo i w lewo od tej litery. Wybieramy tą najbardziej pasującą odpowiedź.
36. Podpowiedź 1.: Hasło jest 3 wyrazowe
37. Podpowiedź 2.: Pierwszy wyraz ma 5 liter,
drugi – 2, a trzeci – też 5.
38. Podpowiedź 3.: Zaczynamy od H7
39. HASŁO: HONOR TO CNOTA
40. Wybór odpowiedzi w tekście:
4-1-5-2-7-2.
41. Skrzynia się otwiera i ... zdobywamy Pieczęć Honoru.
42. Wracamy do Vendivy.
43. Przeczytaj fragment księgi o Pieczęci Szczerości.
44. Księga wspomina o morskich potworach muszących
czasami opuszczać głębiny morza i wychodzić na ląd. Mowa tu o krabach. Należy
zabijać kraby (100+) do momentu gdy ... zdobędziemy Pieczęć
Szczerości (prawdopodobieństwo wylotania jest większe przy Krabie
Pustelniku ( 123 lvl elita II).
45. Wracamy do Vendivy.
46. Ostatnią pieczęć ma Vendiva.
47. Poczekaj aż Vendiva scali Pieczęcie w Klucz
Wrót Siedmiu Pieczęci.
48. Po otrzymaniu klucza udajemy się do Wrót Siedmiu
Pieczęci – Przybytek Bogini Wojny (8,8)
Dolina Suchych Łez ->
Przybytek Bogini Wojny (8,8).
49. Używamy Klucza i lądujemy w Labirynicie Siedmiu
Pieczęci.
50. Naszym zadaniem jest odnalezienie skrzyni ze Skarbem.
Poruszamy się po labiryncie teleportami. Dobrej zabawy!
51. UWAGA!!! Część teleportów przenosi do dwóch komnat, w
których są potwory Upadły Demon 300 lvl elita II i Piekielnica 300 lvl elita
II.
52. Po dotarciu do komnaty z Magicznym Postumentem należy
pokonać czterech (4) Strażników Wrót (elita 136 lvl (pojedynczo)).
53. Następnie odbieramy nagrodę!!!
54. Nagroda: 2,5 mln expa, 250 PH i Amfora
Bogów *legendarny* (pełne uleczanie 1m)
55. Rada: Amfora Bogów jest niezwykle drogim przedmiotem, który zamiast zużyć
warto sprzedać. Najbardziej okazyjnie byłoby u Hobbita Hildigrima (90%
wartości, max 5 mln/przedmiot).
Sorki za jakość robiłem to na szybko by jak najprędzej opublikować potem to edytuje w bardziej przejrzysty sposób :)
Sorki za jakość robiłem to na szybko by jak najprędzej opublikować potem to edytuje w bardziej przejrzysty sposób :)
Bardzo fajny blog :) Znalazłem hack do margonem gdzie można dodać złoto i smocze łzy za darmo i polecam. Korzystam już jakiś czas bez problemów. Po więcej zapraszam tutaj: https://margonem-hack.blogspot.com
OdpowiedzUsuńpaskudne masz tło
OdpowiedzUsuńChcesz fajny HACK do gry MARGONEM ?
OdpowiedzUsuńNa stronie poniżej jest bardzo dobry:
http://freehackpl.com/hack-do-margonem/
Warto z niego skorzystać bo jest świetny :)
zajebista solucja czekam na wiecej :)
OdpowiedzUsuń